很久没有回来这个家了。是时候为这个家加点色彩,让每个空间温暖起来。有很多话想在这里说,可是时间,地点,约束了我的字数。

想要说重要得五个字,我过得很好。

很好之外,也很忙碌。刚接手的任务,责任感很重,忙完手头上的任务也不断提升本身得知识。

我的任务,就是要教好我那班可爱单纯的小家伙,除了传授知识外,还需要教导他们做人的道理,关怀他们,鼓励他们和陪着他们。

到目前为止,我已经教了一个月了。

教师这份工作没有想象的简单。

不是学生放学铃声响后就可以下班了。有时候, 还霸占了我晚上的时间。

无论如何,我在这个新环境过得很好。同事很照顾我这个新人。

我过得很好,所以大家不用担心。

For a long time did not come back to this home. It is time for this home add a little color, so that each room can warm up again. I have a lot want to say here, but the time and place constraints of my words.

I would like to say five important words, I am quite well here. 

I feel good here, but very busy. Just took over the task which contains heavy responsibility. I am busy working for the task and must constantly upgrade my knowledge too.

My job is to teach the cute little pupils. In addition to imparting knowledge, I also need to teach them the truth in life, care for them, encourage them and accompanied them.

So far, I've taught a month.

Be a teachers not simple as i imaged before.

It not means that u also off your work after the bell rang. Sometimes, it occupied my evenings time.

Anyway, I quite well in this new environment. Good care of my new colleagues.

I am quite well here, so please do not worry about me.

arrow
arrow
    全站熱搜

    qinwei 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()