我又面试了.这一次的面试,我不懂成功的机率有多少.起码,我尝试了,我努力了.

每一次的面试,我觉得就好像一个学习的平台,一个心情交战的擂台,和一个用力展现自己的舞台.

每一次面试所接触的考官,有喜欢得,尊敬的和不太喜欢得.每一个的观点,对与否,我都会先接受,慢慢去思考.然后再决定它是否对我有用.

每一次面试总少不了紧张到频密上厕所,一直在哼歌安抚自己的画面.想要一点的安静让自己的思考不混乱,却因为太安静而清楚听见没有规律的心跳声.

每一次面试卖力的述说自己的想法,意见,经验和光荣的事情,只为了得到他的认同.

每一次的面试,除了准备的功夫要做好,还有要好好享受面试的过程.这是我一直都在对自己说的话.我希望我可以听进去.

I have interviewed again. This time of interview, I do not know how many chances of success. At least, I tried and I worked hard on it.
For every interview, I feel its like a learning platform, a ring for belligerent mood, and the stage to show themselves. 
I will accept each of the point either right or wrong in each interview from those interviewers that i like, respected or did not like. I will slowly thinking these points and then decided whether it is useful to me. 
I will frequently go to toilet because of nervous and humming to calm down my mind in each interview.I would like a little quiet so that no confusion in my thinking, but too quiet can heard irregular heartbeat clearly.
I will describing my ideas, opinions, experiences and glorious things with great effort in each interview just to get his approval.
For every interview, we have to enjoy the interview process in addition to put great effort in preparation. This is what I have been said to myself everytime. I wish I could listen to it.

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    qinwei 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()